• کلیه فعالیتهای وبسایت گروه صنعتی بصیرت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

درر صورتی که کیفیت خدمات ارائه شده پایین باشد و اصول کاری در آن رعایت نشده باشد، امکان بازگشت وجه برای مشتریان وجود دارد .

  • مشاوره با کارشناسان گروه صنعتی بصیرت کاملا رایگان بوده و هزینه ای برای مشاوره از مشتریان دریافت نمی گردد.
  • راه های ارتباطی با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی بصیرت در بخش تماس با ما قابل رویت بوده و مشتریان می توانند در هر زمان که احساس نیاز به پشتیبانی دارند، از طریق راه های مختلف ارتباطی اقدام نمایند.
  • تمامی نمونه کارهای وبسایت اینترنتی گروه صنعتی بصیرت متعلق به خود وبسایت بوده و سوء استفاده از نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی بصیرت پیگرد قانونی دارد.
  • کلیه قیمت ها و مشخصات کالاها در وبسایت گروه صنعتی بصیرت به صورت کاملا شفاف موجود بوده و امکان رویت آن ها توسط مشتریان عزیز وجود دارد.

در وب سایت گروه صنعتی بصیرت هیچگونه هزینه اضافی، غیر از آنچه خدمت مشتریان اعلام می شود، دریافت نمی گردد.

فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی بصیرت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏کندفروشگاه اینترنتی گروه صنعتی بصیرت متعهد می‏شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏تر و امن‏تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

ثبت سفارش در وب سایت گروه صنعتی بصیرت

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. پس شما به راحتی و بدون اتلاف وقت میتوانید خرید خودتان را انجام دهید .

نکته قابل توجه :

مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

روش ارسال چگونست ؟

سفارشات در شهر شیراز صرفا توسط ناوگان حمل و نقل شهری ارسال می گردد. همچنین امکان مراجعه حضوری برای مشتریان فراهم است.

در شهرهای مجاور شهر شیراز، سفارش ها علاوه بر ناوگان حمل و نقل شهری، توسط شرکت پست نیز ارسال می گردند.

سفارشات در سرتاسر کشور ، از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش ، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.